Skip to content


You´ve got Mail

Startar igång datorn tidigt varje morgon och kollar inkorgen. Lika roligt varje gång! Där ligger mejl från våra åkerier. En chaufför bekräftar att han har mottagit en ändring i nästa veckas körrutt. Ett av våra små charketuri meddelar att de precis börjat tillverka korven som ska med i nästa veckas matkasse. Det finns en inbjudan till ett seminarium för företagare. Vår affärscoach, Gustav, bekräftar vår träff då vi ska diskutera ett nytt affärsuppläggg och lovar att bjuda på kaffe. Det finns också några reklammejl. De åker nästan direkt i papperskorgen. Och så finns de bästa mejlen: mejl från våra kunder. Det är responsen från våra kunder som gör att vi hela tiden kan utveckla Familyfood. Det här fick vi från en kund i Västervik:

Hej, ni har förstått mig rätt! Vill bara tala om att jag fick min leverans en minut i sex! Det är superbt tajmat:) Så fina varor! Jag är mer nöjd än jag kunde plocka själv. Och nu slipper jag! Mycket, mycket nöjd och vilka goda recept! 

Och det här kommer från en kund i Oskarshamn:

Kundnummer XXXX här! Skit! Jag ha glömt att vi valde att börja med två veckor och har glömt att förlänga! Aj, aj, aj vad innebär detta? Hur länge får vi vänta nu? Hur eller hur beställer jag fler veckor? Vi är supernöjda hittills. 

Du hittar alltid en kundkommentar här till höger!    →

 

Skriv ut


0 Responses

Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.



Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.

*